V Olomouci proběhlo setkání zástupců extraligových klubů a vedení ČSH
22.06.2016, Miroslav Chlubna
V Olomouci jednali ve středu zástupci extraligových klubů o organizačních otázkách spojených s dalším ročníkem nejvyšší soutěže mužů a některých dalších tématech, jako je například téma nové koncepce rozhodčích nebo podoba spolupráce mezi extraligovými kluby a svazovým marketingem.
V úvodu setkání zástupců extraligových klubů zhodnotili přítomní průběh uplynulého ročníku nejvyšší české házenkářské soutěže, poté zástupci Českého svazu házené představili klubům vizi nové spolupráce svazového marketingu a extraligových klubů. „Naším cílem je dosáhnout jednotného formátu komunikace jak pro zviditelnění značky Házená-Handball i extraligy jako jednoho z klíčových produktů a také zviditelnění „značek“ jednotlivých klubů. V tuto chvíli je totiž situace poměrně nevyrovnaná. Na rozvoj této komunikace uvolníme finanční prostředky, proškolíme pracovníky v jednotlivých klubech pro práci s videi a sociálními sítěmi a budeme usilovat o dosažení vyrovnanosti jak ve frekvenci, tak kvalitě uveřejňovaných informací z jednotlivých klubů,“ vysvětlil šéf marketingu Českého svazu házené Daniel Novotný a dodal: „Budeme testovat i reklamní podporu profilů jednotlivých klubů na sociálních sítích s cílem definovat efektivitu takovýchto kampaní, jejichž cílem bude například zvýšení průměrné návštěvnosti zápasů jednotlivých klubů.“
Projednávala se i otázka nové koncepce rozhodčích. „Získali jsme důležité podněty ze strany klubů. Přikládáme jim velký význam a budeme je na základě rozhodnutí prezidenta ČSH Radka Bendla dále rozpracovávat jak na úrovni komise rozhodčích, tak na úrovní exekutivy. Rovněž jsme obdrželi od klubů cennou zpětnou vazbu týkající se kvality interní komunikace,“ dodal k obsahu středečního jednání Novotný.
zpět nahoru